فروشگاه بزرگ درسی فایل که توسط تیم فرهنگی اداره می شود مرجع انواع برنامه سالانه و تقویم های اجرایی و فایل ها و نمونه سوالات معلمان می باشد و درصورت سفارش برنامه پذیرای تدوین طرح یا نمونه کار تک تک فرهنگیان خواهیم بود
دسته بندی محصولات
فروشگاه بسازید

اطلاعیه فروشگاه

.درصورت بروز هر گونه مشكل در خريد یا قصد دانلود مجدد از سر برگ بالا گزینه پیگیری خرید را بزنید و لینک دانلود مجدد بگیرید

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع وفاداری برند

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع وفاداری برند

دانلود مقاله وفاداری برند

 

 

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 27صفحه

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

مقدمه :

امروزه هویت نام تجاری (برند) همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند، از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد. نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است.

اهمیت نام تجاری و تاثیر آن در فروش محصولات و خدمات بطور فزاینده ای در حال گسترش است و آگاهی از شخصیت نام تجاری و ابعاد آن برای همه موسسات حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل در تحقیق حاضر به شناسائی ابعاد شخصیتی نام تجاری(برند) پرداخته شده و تاثیر شخصیت نام تجاری را بر رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و وفاداری به نام تجاری را مورد بررسی قرار میدهد. بر طبق نتایج بدست آمده نقش برند در افزایش وفاداری مشتریان و در برخی موارد بوجود آمدن این وفاداری بسیار پر رنگ بوده و نامگذاری تجاری قوی تبدیل به یک ضرورت گردیده است.

امروزه کمتر سازمانی است که به نحوه ارائه کالا و خدمات مطابق میل مصرف کنندگان اهمیت ندهد، زیرا بازاریابان در حال حاضر با بازارهابی روبرو هستند که بیش از هر زمان دیگر رقابتی تخصصی و جهانی است؛ بنابراین کسب موفقیت در این محیط متغیر و تدوین یک استراتژی بازاریابی مناسب، مستلزم بهره گیری از دانش و خلاقیت افراد سازمان است و بر این اساس می توان گفت که بازاریابی یک سازمان بعهده تمام افراد سازمان و نه واحدی خاص می باشد.

هدف از بازاریابی، جلب رضایت مشتری است؛ و لازمه جلب رضایت مشتریان، شناسایی نیازها، خواسته ها، سلایق، طرز تلقی ها، تمایلات و توانایی ها و محدودیت های آنها است.

بازاریابان با دستیابی به چنین اطلاعاتی می توانند عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرف کنندگان خود را شناسایی نموده و به میزان تاثیر هر یک از عوامل موثر بر رفتار آنان پی ببرند. زمانیکه بازاریابان به چنین آگاهی و شناختی دست یابند، قادر خواهند بود محصولی را ارائه نمایند که با نیازها و خواسته های مصرف کنندگان انطباق بیشتری داشته باشد و یا به تعبیر دیگر کالایی را ارائه نمایند که برآیند عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان حداکثر رضایت آنان را تأمین نماید. اما معمولاً دستیابی به چنین شناختی آسان نبوده و مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار است. زیرا مصرف کنندگان در انتخاب های خود، همیشه از اصول مدون و استدلالهای منطقی پیروی نمی کنند و حتی در برخی موارد دلیل بروز یک رفتار برای خود آنها نیز مشخص نیست (کاتلر، 1381، 201)

وجود این چنین پیچیدگی ها، محدودیت ها، ابهامات و تفاوت هاست که بر دشواری کار بازاریابان می افزاید و لزوم انجام مطالعات، بررسی ها و تحقیقات عمیق و گسترده علمی در زمینه رفتار مصرف کننده را نمایان می سازد.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
16_805274_1038.zip63.3k





دانلود مقالات دانشجويي با موضوع مديريت اقتصادي خانواده

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع مديريت اقتصادي خانواده دانلود مقاله مديريت اقتصادي خانواده   فرمت فایل word و قابل ویرایش  تعداد صفحات 24صفحه قیمت 2000 تومان قسمتی از مجموعه مقدمه هر خانواده، سازمان و بنگاه اقتصادی کوچکی است که نیاز به مدیریت بر منابع دارد که در بخش مدیریت اقتصادی به شرایط عادی، غیرعادی و بحرانی تقسیم می شود. درهر مجموعه برای رسیدن به اهداف مشخص شده، ضرورت برنامه ریزی دقیق و منظم به خوبی احساس می شود و خانواده نیز ب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی

 دانلود مقالات دانشجويي با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی  دانلود مقاله کارآموزی مدرسه ابتدایی فرمت فایل word و قابل ویرایش  تعداد صفحات 41صفحه قیمت 2000 تومان قسمتی از مجموعه مقدمه   : بطور کلی هر جامعه ای که سالم باشد افراد آن جامعه   فکر و منش سالم دارند بقول بزرگان (( عقل سالم در بدن سالم است )) و امروز با توجه به زندگی ماشینی و ویژگیهای خاص خود امر ورزش و سلامتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد که این امر برکسی پوشیده نیست ، ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع كار آموزي حسابداري

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع  كار آموزي حسابداري دانلود مقاله كار آموزي حسابداري   فرمت فایل word و قابل ویرایش  تعداد صفحات 20صفحه قیمت 2000 تومان قسمتی از مجموعه مقدمه و تشکر واحد کارآموزی در دانشگاه از واحدهای مهم و عملی است که باید توسط دانشجویان در آخرین ترم تحصیل گذرانده شود..مهم بودن این واحد از آنجا مشخص می شود که دانشجو برای اولین بار معلومات و محفوضات تئوری خود را بصورت عملی به کار میگیرد. بهره برداري بهينه از انرژي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع کارآفرینی تاسیس آتلیه عکاسی

دانلود مقالات دانشجويي با موضوع کارآفرینی تاسیس آتلیه عکاسی دانلود مقاله کارآفرینی تاسیس آتلیه عکاسی   فرمت فایل word و قابل ویرایش  تعداد صفحات 64صفحه قیمت 2000 تومان قسمتی از مجموعه مقدمه شرايط اقتصادي ،صنعتي، اجتماعي و فرهنگي امروز کشور به گونه اي است که حل مشکلات و تنگنا ها ،الگو ها و راه حلهاي جديد و متفاوتي را   طلب مي کند. ترکيب جمعيتي جوان کشور، ضرورت ايجاد فرصتهاي شغلي و نيز نوسان بهاي نفت سه عامل عمده اي هستند که موجب مي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان