فروشگاه بزرگ درسی فایل که توسط تیم فرهنگی اداره می شود مرجع انواع برنامه سالانه و تقویم های اجرایی و فایل ها و نمونه سوالات معلمان می باشد و درصورت سفارش برنامه پذیرای تدوین طرح یا نمونه کار تک تک فرهنگیان خواهیم بود
دسته بندی محصولات
فروشگاه بسازید

اطلاعیه فروشگاه

.درصورت بروز هر گونه مشكل در خريد یا قصد دانلود مجدد از سر برگ بالا گزینه پیگیری خرید را بزنید و لینک دانلود مجدد بگیرید

اقدام پژوهی حل مشکل ناخن جویدن دانش آموزان

اقدام پژوهی حل مشکل ناخن جویدن دانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی حل مشکلات ناخن جویدن دانش آموزان

تعداد صفحات 25 

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

چكيده

جویدن ناخن یکی از عادات کودکان است که والدین را بسیار ناراحت و کلافه می کند. تحقیقات نشان می دهد که تقریباً ۳۸ درصد کودکان ۶ ۴ ساله ناخن هایشان را می جوند.این عادت تا ۱۰ سالگی به اوج خود می رسد و در مواردی تا ۶۰ درصد کودکان افزایش می یابد. همچنین بیشترین میزان ناخن جویدن در پسران ۱۴ ۱۳ ساله است. ناخن جویدن در دختران حدود ۱۱ سالگی به بیشترین حد خود می رسد. جالب این که تقریباً ۲۰ درصد نوجوانان کماکان درگیر این مشکل هستند و ۲۰ ۱۰ درصد این عده نیز تا بزرگسالی عادت ناخن جویدن را حفظ می کنند.اينجانب  محبوبه کاظمی دارای 24 سال سابقه تدريس در مقطع ابتدايي مي‌باشم. شاكر خداوند مهرباني هستم كه لطفش را هيچ‌وقت از بنده‌اش دريغ نمي‌ورزد و افتخار مي‌كنم كه بتوانم راهرو و ادامه دهنده راه انبيا و اولياي الهي باشم و نور دانش و توانايي را در اين دانش‌آموزان ميهن اسلامي شعله ور نمايم. در هفته‌هاي اول سال تحصيلي 94ـ 93 متوجه دانش‌آموزي به نام علی شدم كه دائماً در حال جويدن ناخن بود. علی دانش‌آموزي به ظاهر ساكت، اما دروني طوفاني و متلاطم داشت. لذا مشاهده‌ي اين وضعيت برايم خوشايند نبود. به خدا توكل كردم و از او خواستم تا با كمكش مشكل بنده‌ي معصوم‌اش را برطرف نمايم. در اين زمينه در عوامل به وجود آورنده مشكل علی چند فرضيه  مطرح شد؟ براي پيدا كردن جواب‌هاي فرضيه شروع به گردآوري اطلاعات كردم كه علت اصلي اختلاف والدين و درگيري آن‌ها بود كه علی براي آرام كردن خود و ابراز آن به ناخن جويدن روي آورده است، براي اصلاح رفتار آن اقداماتي از قبيل از 1ـ جلسه مشاوره با خانواده 2ـ مسئوليت دادن و شركت دادن علی در كارها و فعاليت‌هاي گروهي 3ـ جلسه مشاوره با انجمن اولياء و شوراي دانش‌آموزي 4ـ معرفي علی به مركز مشاوره شهرستان نهاوند  انجام گرفت كه نتيجه آن باعث شد كه علی عادت بد ناخن جويدن را كنار بگذارد و خودش هم به اين مسأله پي برد كه ناخن جويدن راهي براي حل مشكل نمي‌تواند باشد بايد با فكر كردن و تلاش و كمك گرفتن از بزرگترها به حل مشكل خود بپردازد.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
NAKHON_747172_1978.zip184.8k





درس پژوهی آهنربا علوم اول ابتدایی

درس پژوهی آهنربا علوم اول ابتدایی علوم اول ابتدایی آهنربا فرمت ورد تعداد صفحات 29     چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها مشكلات در آموزش دانش آموزان دير آموز كمبود وسايل كمك آموزشي نبودن زمان كافي براي بررسي موضوع روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی قبل از آخرین اجرا یک اجرای دیگر باحضور همکاران محترم داشتیم که دانش آموزان به دلیل وجود دوربین در کلاس و حضور همکاران ناظر به اصلاح مجدد نی ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

درس پژوهی ریاضی اول مبحث تقارن

درس پژوهی ریاضی اول مبحث تقارن دانلود درس پژوهی ریاضی اول ابتدایی تقارن کامل و آماده بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 32 در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است شیوه ی نگارش فایل چکیده مقدمه بیان مسئله تبین ضرورت و اهمیت موضوع یک دوره درس پژوهی برنامه ریزی درس پژوهشی اهداف کلی هدف درس پژوهی حیطه عاطفی نحوه تقسیم کار ویژگی های طرح درس ( سناریو  ) زمان بندي نحوه اجرا چالش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان